dimecres, 4 de juliol del 2012

GELAT DE LLET MERENGADA

Em sembla que la canyella és una de les espècies que més m'agrada, la posaria a tot arreu, i als gelats hi queda tan bé...

Ingredients:

225 ml de llet sencera
25 g de llet en pols
70 g de sucre
125 ml de nata per muntar
una branca de canyella
1 cullerada de canyella en pols
1 tros de pela de llimona

Posem la llet a bullir amb la branca de canyella i la pela de llimona juntament amb el sucre i la llet en pols. Un cop arrenca el bull, ho traiem del foc i ho deixem refredar completament.
Mentre, muntem lleugerament la nata i l'afegim a la llet ben freda. Ja es pot abocar a la geladora. 
A l'hora de servir, empolsem el gelat amb canyella en pols.

Aquest gelat el vaig trobar al bloc Los postres de Teresa, un bloc amb unes receptes magnífiques que val la pena provar!

17 comentaris:

  1. T'ha quedat preciós i molt molt temptador. Justament avui estava pensant en preparar algun geladet per sopar, i em penso que m'estrenaré amb el de llet merengada!
    Petons :)

    ResponElimina
  2. ADORO SABOR DA CANELA E ESSE GELADO DEVE SER UMA DELICIA.
    ADOREI.
    BJS

    ResponElimina
  3. En verano siempre tengo en la nevera leche merengada, me encanta. Este helado tengo que probarlo.
    Besos

    ResponElimina
  4. Aquest, gelat de llet merengada te de ser molt bo.
    A reveure

    ResponElimina
  5. Este helado es unos de los más ricos, con la canela ummm. Un beso

    ResponElimina
  6. m'encanta la llet merengada, en gelat, tal qual...bonissim!! aquest ja li donaria el meu vist i plau ja...jeje petonets

    ResponElimina
  7. Caram que bo! És un dels meus gelats preferits, el de llet merengada. i fet a casa no té preu! Petons

    ResponElimina
  8. Esto es tentafor....anotado!!.......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  9. A mi también me encanta la canela, delicioso ese helado.

    Besos

    ResponElimina
  10. Aquest el faig seguríssim! Quina pinta!
    Marta

    ResponElimina
  11. Un gelat boníssim, a mi també m'agrada el sabor de la canyella.
    Petons.

    ResponElimina
  12. UMMMM !!!que bò !!!! amb aquesta calor !!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  13. Mira que bé, avui quasi hem coincidit en la conceptualització del plat. El que proposem al bloc d'ESfruita, la botiga online de fruita i verdura de qualitat, no és un gelat sinó un sorbet i, tampoc és de canyella, és de llimona! Però tot és refrescant i perfecte per combatre la calor.

    Us deixem el link per si voleu entrar a veure el sorbet:
    www.esfruita.com/assessorem/sorbet-de-llimona

    ResponElimina
  14. La canyella també és de les meves espècies preferides... fins i tot en poso els guisats i plats salats!
    Diuen que és afrodisíaca, je je je... :)

    ResponElimina
  15. Oh! Boníssim amb el gustet de la canyella i la llimona! Petons i bon cap de setmana

    ResponElimina
  16. Me ha encantado tu blog, así que ya tienes una seguidora más! Yo, por mi parte, invitarte a que visites el mio: http://maramaruja.blogspot.com donde comparto mis recetas y trucos caseros. Un saludo

    ResponElimina
  17. A mi la canyella m'agrada tant que sovint em poso un trosset de canotet a la boca i el vaig mastegant!!!
    Un gelat boníssim, com les altres tres propostes que ens ensenyes!!!

    Petons

    ResponElimina