dilluns, 24 d’octubre del 2011

MAGDALENES DE POMA I NOUS



Unes magdalenes sempre vénen bé a qualsevol hora. Si les fem per berenar, amb una mica de sort encara ens en quedarà alguna per a l'esmorzar de l'endemà... o no.

Aquestes les vaig trobar a Le fabuleux destin du chocolat, el bloc de l'Alba, que sempre té novetats delicioses per provar, tot i que hem canviat alguna coseta per adaptar la recepta al rebost de casa nostra.

Ingredients:

250 g de farina amb llevat incorporat
2 culleradetes de canyella en pols
125 g de sucre negre
2 ous petits
125 ml d'oli
60 ml de iogurt
1 cullerada de mel
1 poma
un grapat de nous

Es barregen els ous amb el sucre. S'hi incorporen l'oli, la mel i el iogurt. Un cop això està ben barrejat, s'hi afegeixen la farina, la canyella en pols i la poma tallada a dauets.
S'omplen dues terceres parts les càpsules de magdalenes i al damunt s'hi disposen les nous tallades a trossos.
Es couen al forn a 200º entre 20 i 25 minuts aproximadament.

30 comentaris:

  1. OOOOOOOOohhhh!!! que bones, tinc tots els ingredients, puc fer-les. Demà a la tarda sens falta.. Petons,

    ResponElimina
  2. Com m´agraden aquestes madalenes!!!! poma i nous es una barreja que encara no he fet!!! apuntades!!! petons

    ResponElimina
  3. Me encantan, ademas son una autentica inyeccion de energia y vitaminas para el desayuno.
    bss

    ResponElimina
  4. M'has vingut com anell al dit... el cap de setmana passat, com que no hi havia bolets van agafar tres cistells dels grans de nous... i tinc a casa dos caixes de les grosses de pomes... una recepta mes que faré de seguida.
    Segur que tindrà éxit.

    Mil gràcies.

    ResponElimina
  5. Aquestes nous pel damunt encara les fan més apetitoses, i amb lo llaminera que estic ultimament....
    Petons!

    ResponElimina
  6. quina pinta aquestes madalenes!!! energètiques 100% ehh!! m'encanten de bon matí! petons

    ResponElimina
  7. Que bones, m'apunto la recepta
    Petons

    ResponElimina
  8. I tant, les magdalenes sempre vénen de gust! I amb la poma i les nous han de quedar molt gustoses, lliguen super bé.

    ResponElimina
  9. Hola guapa tu

    segur que estan molt bones, em el teu permís anoto la recepta

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  10. Riquisimas... hace un cambio por un par de brioches??

    Besos y buena semana.

    ResponElimina
  11. Molt bones la poma amb el sucre moré i les anous lliguen a la perfecció!!

    ResponElimina
  12. Aix, quina il·lusió que les hagis fet!! Amb nous han de quedar molt bones també! Moltes gràcies per nombrar-me :)!

    T'han quedat fantàstiques.

    Molts petonets!

    ResponElimina
  13. queden molt bé!!! m'agraden molt els trossets per sobre!! petonets

    ResponElimina
  14. Se ven riquísimas, me llevo una para el café..besitosss

    ResponElimina
  15. Otra que te copio!.....me encantaron estas magdalenas....con manzanas deben ser super humedas y deliciosas!.......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  16. Que bones!!Manzana y canela ummmm....una combinacion perfecta.
    Besets.

    ResponElimina
  17. Una recepta molt apetitosa i bona,prenc nota per qué son tentadores.
    Un petonet molt gros.

    ResponElimina
  18. No puc estar més d'acord amb tu ... a qualsevol hora i en qualsevol moment ... i així amb poma i nous ... tindran gust de tardor.

    ResponElimina
  19. Que maques que t' han quedat... Gairabé cada setmana faig magdalenes, segur que amb poma i nous queden boníssimes.

    ResponElimina
  20. Qué buena pinta! Con nueces y manzana, éxito seguro!
    Petonets

    ResponElimina
  21. Només de llegir el títol de la recepta, ja m'has fet agafar ganes de fer-les!

    ResponElimina
  22. Les magdalenes de poma m’encanten però sense nous que en soc al•lèrgica
    Petons

    ResponElimina
  23. Es una recepta molt tardorenca amb la poma i les nous. La canyella queda molt bé.
    Petons.

    ResponElimina
  24. Qué bones!! Aquestes les tinc que probar. I l'amanida de avans també. Besetss!!

    ResponElimina
  25. Beunísimas y otoñales! como me gusta la comida de esta época del año!
    Besosssss

    ResponElimina
  26. Qualsevol cosa fet amb poma ja m'ha guanyat al cor!! I si és recepta de l'Alba i passada per les teves mans és immillorable segur! ;)
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  27. Qué bones!!
    Aquest any encara no n´hi fet.
    Petonets!!

    ResponElimina
  28. Que bones han d'estar!!!
    M'agrada molt la barreja de les nous i la poma.
    Tens raó, les prepares a la tarda i desapareixen de seguida.
    Jo acostumo a diumenge a la tarda. Preparo moltes i difícilment arriben per tota la setmana. Mai es fan dures!!!
    Anoto la recepta per probar-les.
    Salutacions :)

    ResponElimina
  29. Ummm divinisimaaaaas ,seguro estan de vicio me encantan con manzana asi que con las nueces y la canela ni te cuen ,ya mismo las copiteo para hacer.
    Bicos mil wapa.

    ResponElimina