dilluns, 16 de maig del 2011

COPA DE FORMATGE I MADUIXES


Una copa de gust suau i textura cremosa, per alleugerir un àpat de diumenge!


Aquesta és la meva contribució a la recepta del 15 que aquest mes de maig té com a protagonistes les tan estimades maduixes, ingredient proposat pels blogs Xocolata desfeta i Els fogons de la Bordeta.

Ingredients:

100 g de formatge fresc tipus Philadelphia
100 g de formatge Mascarpone
1 full de gelatina neutra
100 g de crema de llet
100 g de maduixes
60 g de sucre
unes gotes de suc de llimona

Es tallen unes quantes maduixes per la meitat i es deixen macerar un parell d'hores dins un bol amb una cullerada de sucre i unes gotes de suc de llimona. La resta de les maduixes i els 60 g de sucre es passen pel túrmix, que quedin ben triturades. Es posen al foc en un cassó. Quan arrenquen el bull, es treuen del foc i s'hi afegeix un full de gelatina que abans haurem posat en remull durant uns minuts. Tot seguit s'hi aboquen els dos formatges tot barrejant bé amb el batedor de mà, que quedi sense grumolls. Finalment s'hi posa la crema de llet. S'omplen les copes i es deixen a la nevera un parell d'hores. A l'hora de servir es decoren amb les maduixes macerades i el suc que han deixat anar.


29 comentaris:

  1. Que bons que són aquests gutets, hi han dies que son el meu sopar!!!Per mi perfectes!!!ptons

    ResponElimina
  2. Una copita estupenda, cuando hay fresas no se ve mucha fruta más, un postre divino.
    besoss guapaa

    ResponElimina
  3. Una copa deliciosa! Les maduixes i el formatge lliguen de meravella.
    Gràcies per participar. Estem encantats!
    Petonets!

    ResponElimina
  4. Aquestes postres refrescants m'encanten, a l'estiu vénen molt de gust. I la presentació en copa amb la capa de gelatina queda molt vistosa!

    ResponElimina
  5. Una bona opció i avui he après que es poden barrejar le philadelphia i el mascarpone.
    Gràcies per la recepta

    ResponElimina
  6. Quines copes tan refrescants, ara me'n menjaria una de bon grat. Felicitats per la recepta, si no et sap greu provaré de fer-ho algun dia d'aquests

    ResponElimina
  7. que rico.a mi es que las fresas me chiflan

    ResponElimina
  8. M'encanten els gotets!. Me l'apunto per presentar-la també en copa, que també m'agraden molt!

    ResponElimina
  9. Aquestes receptes de formatges, panacottas i lactis en general convinats amb fruits vermells m'encanten!!

    Per cert, una canya el nou títol del blloc, he estat tant temps absent que m'he perdut moltes coses.

    Petons!!

    ResponElimina
  10. Els psotres en format gotet són dels meus preferits, ens encanta aquesta combincació!! Moltes gràcies per participar!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  11. Bona proposta aquesta copa de formatge. amb les maduixes combinen de faàbula¡¡¡

    ResponElimina
  12. Una combinacio genial!! M'encanta!!!
    Un petonas!
    Sònia

    ResponElimina
  13. UMA TAÇA QUE ALÉM DE LINDA DEVE SER UMA DELICIA, SOU GULOSA POR MORANGOS.
    BESITOS

    ResponElimina
  14. Una barreja molt bona i plena de color.
    Petons.

    ResponElimina
  15. Une très jolie verrine pour un délicieux dessert.
    A très bientôt.

    ResponElimina
  16. Buenooo que rico.Un postre ideal para cualquier momento del día,me lo tomaría a litros,el queso me pierde y las fresas,lo mejor para mí de esta temporada.

    Besoooss

    ResponElimina
  17. Que delicioso!!....sabroso, cremoso, y con un sabor que fascina!!!.........Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  18. Aquestes copes sempre triomfen, com la coca-cola jeje. Les maduixes amb formatge no se m'ha passat mai pel cap però m'interessa la idea. Apuntada!
    Petons! ;)

    ResponElimina
  19. I així podem aprofitar aquelles maduixes que no son tan maques.... m'agrada!!!!

    Petons

    ResponElimina
  20. Quina convinació més bona d'ingredients!!!

    Felicitats per la recepta!!

    ResponElimina
  21. Aquestes copes al estiu entren molt bé, així fresquetes
    Petons

    ResponElimina
  22. Me encantan estos postres frios,lo chulos que quedan....y lo mas importante,que gustan a todos!
    Besets.

    ResponElimina
  23. Molt bona combinació i fresqueta!M'agrada molt i té una pinta deliciosa!!!..petons!!!

    ResponElimina
  24. Doncs aquesta copa ens pot treure d´apuros en un moment, molt bona proposta. Petons,

    ResponElimina
  25. Què bona es veu aquesta copeta! M'agraden molt aquests tipus de postre més refrescants i si orten maduixes i formatge, encara millor! :)

    Molts petonets bonica! :)

    ResponElimina
  26. Unes postres fresques i bones. I quina llum aquestes fotos!

    ResponElimina
  27. Hola!
    Què t'he de dir... que el formatge amb les maduixes em fascina! I servit en gotets queda tan maco oi?? Petonets

    ResponElimina