dimarts, 13 d’abril del 2010

CARPACCIO DE TARONJA I PERNIL D'ÀNEC


Fa pocs dies, em va caure a les mans un llibret de cuina que em va enamorar. Reconec que va ser un amor a primera vista. Tan bon punt el vaig veure vaig saber que era per a mi. I ja el tinc a casa. És tan petitó, tan lila, tan...tot, que no passa dia que no l'obri. El fullejo i cada vegada em sorprèn. Porta per títol La cocina de las hadas o cómo hacer maravillas sin ser hechicera. L'han escrit una mare i una filla, Anna i Anni Pavlowitch. M'encanta! Allà va la primera de les receptes que he provat, molt senzilla!

Ingredients (per persona):

1 taronja
25 g de pernil d'ànec
oli
pebre rosa

Es pela la taronja i es talla a rodelles molt fines. Es col·loca en un plat tot alternat-la amb les làmines de pernil d'ànec. S'amaneix amb una mica d'oli i uns grans de pebre rosa.

2 comentaris:

  1. en xavi va poder sorprendre als seus pares...uummmm quin contrast de sabors!!!
    salut!
    Anna.

    ResponElimina
  2. mai hagués combinat taronja i pernil, sorprenent.
    Gacias per descobrir-me, perquè així t'he pogut descobrir a tu.

    ResponElimina