dimarts, 30 de novembre del 2010

BACALLÀ AMB PINETELLS






Un plat de bacallà sempre és benvingut a casa i si, a més, porta pinetells, li fem una reverència abans de seure a taula...
Ingredients:

4 trossos de morro de bacallà
400 g de pinetells
4 alls tendres
oli, sal i pebre
farina

S'enfarinen els trossos de bacallà, salats i empebrats, i es fregeixen en una paella amb força oli. Es treuen, es reserven i es posen en una safata de forn. A la mateixa paella s'hi couen els pinetells, salats i empebrats també. Quan ja gairebé estan, s'hi posen els alls tendres tallats a rodelles i s'acaba de coure tot plegat. S'incorpora aquesta barreja al bacallà i es posa al forn 10 minuts més.


25 comentaris:

  1. Diria que no he menjat mai pinetells, potser seria hora d'estrenar-me amb aquest plat!

    ResponElimina
  2. Quanta raó tens! Sol o acompanyat el bacallà sempre és benvingut i amb aquest pinetells, un plat per gaudir-lo tranquil•lament...

    ResponElimina
  3. Quina pinta té aquest bacallà, un altre plat mar i muntanya fantàstic.
    Petonets

    ResponElimina
  4. M'encanta el bacallà de totes maneres però amb bolets no l'he tastat mai.

    ResponElimina
  5. El peix m'agrada molt però el bacallà és un dels meus preferits. Ara m'arrepenteixo del meu miserable dinar mirant aquest platet tan sensacional!
    Petonss

    ResponElimina
  6. Como me comeria este bacalao.....si el bacalao me enloquece en todas sus formas!!.....esta delicioso.....Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  7. Em sembla un plat gairebé de festa grossa. A més, és ràpid i fàcil de preparar, què més volem?.
    Fantàstic.

    ResponElimina
  8. Dificilment tindrèm un plat més saborós amb menys ingredients. Fantàstic, i a casa que sóm fans del bacallà... uffff :)

    ResponElimina
  9. Un plato de categoria!El bacalao me gusta de cualquier forma....que chula la foto del nizcalo...menuda alegria cuando los ves asi,asomandose.
    Besets.

    ResponElimina
  10. A casa no som gaire de bacallà, però en canvi ens encanten els pinetells. El mateix plat amb un altre peix, seria el nostre sopar perfecte!

    ResponElimina
  11. Quina delícia!! El bacallà m'encanta i les pinetelles també. Com dius si es cuinen junts, cal fer una reverència abans de seure!! jeje!! Molts petonets!!

    ResponElimina
  12. Con lo que me gusta el bacalao y esas setas ummm

    ResponElimina
  13. jo li faig una reverència i una lloança jiji

    petons

    ResponElimina
  14. Una reverència només? Més aviat una ovació!! Un plat de luxe!

    ResponElimina
  15. El bacallà m’encanta amb totes les preparacions possibles, però no els he menjat mai amb pinetells, ja sem fa la boca aigua. Queda anotada per la propera temporada de bolets.
    Petons

    ResponElimina
  16. Abans el bacallá no m'acabava de fer peça, però m'hi vaig acostumar i ara m'agrada. Amb pinetells i allets tendres ha de estar per llepar-se els dits.
    Petons.

    ResponElimina
  17. Ostres havia entés malament... panellets enlloc de pinatells, jjjjejeje. Dic ara s'ha posat a fer panellets que toca torró!

    Muas!

    ResponElimina
  18. Bacallà = fantàstic
    Pinetells = "estupendus"
    -------------------------
    TOTAL: plat espatarrant!

    Un petó M Angels!

    ResponElimina
  19. Esta receta está hecha para mi, seguro, es uno de los platos que más me gustan.

    Te ha quedado genial.

    Besitos

    ResponElimina
  20. Veig que aquesta casa us alimenteu bé!!!!!!;-)
    Petonets

    ResponElimina
  21. ¡Qué buena pinta tiene!, me encanta.
    besos

    ResponElimina
  22. Molt bona aquesta recepta, a mi el bacallà m'agrada de totes maneres. Tot i què si et dic la veritat el 1er cop he llegit bacallà amb panellets, i he pensat quina recepta més curiosa, com ho ha fet això la MªAngels??

    Arreveure

    ResponElimina
  23. HOLA MARIA ANGELS , GUAPA TU

    NENA QUINA PASSADA DE PLAT, I QUIN PINATELL MÉS GUAPO,...JO ELS TING QUE COMPRAR , DONCS SOC UN DESASTRE PER TROBAR-NE

    MIL PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  24. Ostres, i a sobre ensenyes d'on els has trobat aquests bolets, mare meva, em moro d'enveja, si jo hagués de collirlos acabariem tots enverinats :P...

    Plat boníssim!

    ResponElimina