dimecres, 25 de gener del 2012

GALTES DE PORC AMB SALSETA



Aquesta recepta de galtes de porc amb salseta la vaig veure al llibre de la Mireia Carbó, La cuina salvavides. Vaig intuir que triomfaria a la taula de casa nostra, i no em vaig equivocar!

Ingredients:

4 galtes de porc 
2 cebes grosses
3 tomàquets
1 got de vi negre
1 got d'aigua
1/2 got de vi dolç
1 fulla de llor
un pols de farigola

Es salpebren les galtes de porc i es rossegen en una cassola amb oli, sense que quedin cuites per dintre. Un cop ben rossetes, es disposen en una safata de forn on s'hi afegiran les cebes i els tomàquets tallats a rodanxes. 
També s'hi aboquen els líquids, o sigui, el vi negre, el vi dolç i l'aigua. S'empolsa la carn amb farigola i s'incorpora una fulla de llor a la cassola.
Es cou tot plegat al forn durant una hora aproximadament. Tot seguit, es treu el suc i les verdures cuites i es tritura tot amb la batedora. Es torna a ajuntar amb la carn i es deixa coure uns minuts més.

23 comentaris:

  1. Pero què bones!!!un plat per xucari pa i panets!!!
    Petons

    ResponElimina
  2. No m'agraden gaire, les galtes de porc... però et ben juro que amb aquestes hi sucaria pa, i cuit amb vinet i tot! Petons

    ResponElimina
  3. Ui, no saps com m'agraden les galtes de porc i fa molt i molt de temps que no en faig. No ser si els hi agradarien als nens?
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  4. Que bones aquestes galtes, la salsa té una pinta impressionant!

    Petons

    ResponElimina
  5. Las carrilleras así quedan muy jugosas, la salsa me ha encantado. besitossss

    ResponElimina
  6. Les receptes de la Mireia no fallen mai :)
    Aquests guisats calents amb salseta ara es posen divinament.

    ResponElimina
  7. Em vindria molt de gust poder degustar aquest platet suculent ara mateix, que bones són les galtes, i que meloses....

    ResponElimina
  8. Ais, les galtes de porc són la meva perdició... i això que no en menjo gairebé mai! Quina pinta!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  9. Sin duda buenisimas,esta carne nos gusta mucho,sobre todo a mi marido...se la preparare.
    Besets.

    ResponElimina
  10. No és un plat que fem massa a casa però té molt bona pinta!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  11. M'ha agradat molt aquesta recepta. Jo estava buscant una així, perquè aquest plat no ho he fet mai i mira per on.
    Moltes gràcies bonica.
    un petó

    ResponElimina
  12. no he menjat mai galtes de porc, no sé, es que no m'entra per els ulls jiji

    petons

    ResponElimina
  13. A casa només m´agraden a mi, igual que els peus de porc ...quina temptació!!!! petons,

    ResponElimina
  14. A casa no els hi agarden massa, però a mi si!!!! Quan dius que en tornes a fer, que vaig volant??? Petons

    ResponElimina
  15. Hola guapa tu

    moltes gràcies per la teva visita d´Aniversari

    M ´encanta la teva proposta d´avui, jo porto el pa, je,je
    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  16. Y el pan??.....esto es para mojar, mojar y mojar!!....delicioso!!......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  17. Que bones que estan les galtes amb salseta ummmmmm i una bona barra de pa
    Petons

    ResponElimina
  18. Un àpat espcialment light, je,je
    Una abraçada

    ResponElimina
  19. tenen mot bona pinta yo les fai a la cassola i no trituru la salsa a i si poden se amb os mot millor

    ResponElimina
  20. Una recepta que et deixa els ulls com a plats: una carn melosa i una salsa d'infart.

    ResponElimina
  21. Mª Àngels, aquest plat de galtes guisades és d'aquells plats per sucar-hi pa!! :)
    Petons

    ResponElimina
  22. Molt bones! Repetirem, ja ho crec que si
    Una abraçada

    ResponElimina