dissabte, 12 de març del 2011

TRENCADíS DE XOCOLATA


Els entesos diuen que la xocolata ajuda a passar més bé la vida . Per això quan vaig descobrir els barks de l'Íngrid al seu blog My lovely food vaig decidir ràpidament fer-los a casa. Es poden fer amb xocolata de qualsevol color i s'hi poden posar un munt d'ingredients diferents. I com diu ella, més fàcil, impossible!


Ingredients:

xocolata negra de cobertura
xocolata amb llet
xocolata blanca
arròs inflat
festucs
nabius deshidratats

Es desfan les xocolates al bany maria o al microones per separat. Es preparen safates folrades amb paper d'alumini. S'escampen les xocolates en diferents safates, que quedin rectangles fins. Al damunt s'hi van col·locant els festucs, els nabius, l'arròs inflat o el que desitgem (fruits secs, galetes tallades a trossets, etc.). Ho deixem a la nevera una estona i quan s'hagin refredat del tot, anem partint les planxes de xocolata al nostre gust.


31 comentaris:

  1. que bons! ideals per una sobretaula. petonets

    ResponElimina
  2. D'aquelles coses... per mi, com les pipes. Agafes un trosset, després un altre, vas tallant de mica en mica i quan mires no ha quedat res! Són de vici. El de l'arròs inflat no l'he provat mai i crec que és el que més m'agradaria! Petonets

    ResponElimina
  3. Ja em van agradar quan els vaig veure... i ara m'han vingut molt de gust! Com diu la Judith, fantàstics amb el cafè de la sobretaula!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. Fàcils de fer, qeuden super bé i estàn molt bons... que mes es pot demanar?
    Anna

    ResponElimina
  5. ¡Qué facilito y que buen acompañamiento para un café!

    ResponElimina
  6. Aixó és un perill fer-ho a casa, un començar i no parar. Fantàstics!!

    MuaS!

    ResponElimina
  7. Temptador, jo també els he fet i sempre volen.
    A casa som xoco adictes.
    Bonissims.
    Un petó

    ResponElimina
  8. No sabria per quin començar. M'emporto un troç de cada.
    Petons.

    ResponElimina
  9. Preciós el nom que li has posat i preciós l'aspecte que tenen aquests bocins de xocolata. Com sempre, has donat el teu toc dolç a un postre potent!Un 10 i un bocí de cada si us plauuuuuuuuuuuu!!! Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Mª Angels!!! t'han quedat xulíssims!!!! els de xocolata blanc m'encanten, queden molt resultonsss!! i el nom que li has posat " trencadís" em sembla més que encertat!!!
    Molts petonets guapa!!

    ResponElimina
  11. Pero que bien te han quedado,son una tentación y un peligro aprender hacerlas...se ven de vicio ;))

    Besos

    ResponElimina
  12. Aquí hi han totes les figures musicals... blanques, negres... i amb un "so" celestial.
    Que vagi de gust¡¡ :-D :-D :-D

    ResponElimina
  13. Que ricos, hace días que pienso en hacer algo parecido, te han quedado genial.

    Angeles Sweet Cakes

    ResponElimina
  14. Noia, ho expliques tan fàcil, que dona ganes de fer-los ja. Esperarem l´ocasió, una bona sobretaula, i a cruspir xocolata. Un petonet.

    ResponElimina
  15. Han de ser de vici total! I la xocolata puja els ànims a tothom, així que tenim l'excusa perfecta per poder-ne menjar un trosset de cada ;)

    ResponElimina
  16. Hum xoxolata ¡¡¡ ..... ideal per acompanyar un cafe o simplement per anar picant enuna tertulia. A més, més fàcil imposible.
    petons

    ResponElimina
  17. Que bó aquest trancadís.
    Petons!!!

    ResponElimina
  18. La xocolata és una bona companyia. Tens raó es veu fàcil de fer.

    ResponElimina
  19. Quina delicia¡¡¡¡ i la xocolata m'encanta¡¡¡¡
    m'ha agradat molt el titol trencadis es molt original
    Un peto

    ResponElimina
  20. de la pure gourmandises ces palets au chocolat
    bonne soirée

    ResponElimina
  21. Tinc convidats aviat a sopar així que aquesta recepta me l' anoto per treure aquests trecandís i quedar com una reina ( si em surten be, es clar) Gracies.

    ResponElimina
  22. Hola guapa tu

    m´agrada el trancadís , sobre tot si es xocolate, hummmm

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  23. El nom i la foto són ben suggerents!. No em costaria gens caure a la temptació si els tingués a prop!

    ResponElimina
  24. Que ricura!!! Con pistachos ummmmmm
    Un beso

    ResponElimina
  25. Jo ho trobo ideal per a mitja tarda en una reunió amb amics... ohhhhhhhhh :))

    ResponElimina
  26. Quina meravella i que fàcils, ideal com a petit fours pel cafè o per mitja tarda., amb el teu permís queden anotats.
    Petons

    ResponElimina
  27. per picar un bocinet a cada moment....
    una abraçada

    ResponElimina
  28. Sóc molt xoxolatera!! començaria per la negra, però continuaria amb la resta! un plat ben atractiu...
    Bona setman, petó

    ResponElimina
  29. Ja li vaig veure a la Íngrid i ja em va encantar. Al final ho hauré de fer jo també que ja són massa temptacions!! :P

    T'han quedat fantàstics!


    Molts petonets!!

    ResponElimina