dissabte, 22 de maig del 2010

SCONES AMB XOCOLATA


Feia temps que volia provar de fer scones. Em tenien el cor robat des que els vaig tastar per primera vegada en un bed &breakfast irlandès. Allà ens els van servir amb melmelada de gerds, boníssims, però aquests que vaig trobar en un dels meus blogs preferits Al calor de un bizcocho són insuperables des del meu punt de vista, o més ben dit, des del meu punt de boca






Ingredients:

280 g de farina
50 g de sucre
1 culleradeta de llevat químic
113 g de mantega freda
1 culleradeta de vainillia
120 ml de nata líquida 
90 g de perles de xocolata

En un bol, es posa la farina, el sucre, la vainilla i el llevat en forma de volcà. Al centre s'hi col·loca la mantega tallada a bocins i es barreja tot amb les mans, que quedi ben engrunat. A continuació, s'hi incorporen les perles de xocolata. Tot seguit, s'hi aboca la nata i simplement s'ajunta a la massa, sense treballar-la. S'estira amb un corró i es formen discs d'uns 5 cm de diàmetre que es van disposant en una safata de forn folrada amb paper sulfuritzat. S'enfornen uns 10 minuts a 200º.

13 comentaris:

  1. Per fi ja sé que són els scones. N'havia llegit alguna cosa però no els havia vists mai!

    Un plaer de dolcesa!

    ResponElimina
  2. Que bons i jo vull un!!!
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. Mariàngels,
    Aquestes scones (paraula que jo no coneixia però la Glòria si) han de ser boníssimes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. HOLA GUAPA TU

    QUE BONS, EM EL TEU PERMIS EN PREG NOTA DE LA FORMULA

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  5. T'han sortit perfectes i segur que bonísssssims!!!
    Petonets

    ResponElimina
  6. Quins escons més ben fets, semblen galetes tallades a pols!!! QUina meravella, son tan bons!! un petó gran.

    ResponElimina
  7. Tenen molt bona pimta prenc nota de la recepta , malgrat jo ara amb la dietsaillor no menji gaires, pero els nens segur que gaudirant.

    ResponElimina
  8. Tes scones m'ont l'air délicieux.
    Je t'en prends un au passage.
    Bon dimanche.

    ResponElimina
  9. Tot i que mai he estat en Irlanda, per un moment m'he sentit allà, en veure aquestes fotos teves.... magnífica recepta!!.. i gràcies pel viatge
    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Olá;
    mmmmmm que delícia.
    Muito bom e muito rico!!!
    Felicidades pelo blog, vou te seguir.
    Beijo!

    Maria Paula -BRASIL-

    ResponElimina
  11. Guuaaa nena,como me gustam son ideales para el té,o en mi caso para unos mates jejeje...es que dolores tiene un gusto divino para las masa.

    Un saludo

    ResponElimina
  12. ils sont vraiment à croquer!!!!!
    bonne soirée

    ResponElimina
  13. MAñana los haré para mis padres,que tienen visitas,que ganas de poner las manos en la masa....que ricoa,aunque solo los oleré....

    ResponElimina